piątek, 30 grudnia 2011

Przemyśleń czas ..

"Mam parę pytań ... "
O rany znowu się zaczyna ..
"Ale marudzisz .. Mogę pytać , czy nie ?"
Dobra dajesz ,ale potem ja zadam Ci kilka pytań ..
" OK. To tak .. Po co jest ten "sylwester" ?"
Sylwester .. Hmm. Myślę ,że jest on po to by cieszyć się nadchodzącym nowym rokiem i wyszaleć się ,bo może już nie być następnego roku ..
"Dobra, ale po co tak hałasować , co ?"
Tego chyba nikt nie wie xD
"Kolejne pytanie brzmi : "Dlaczego fajerwerki i petardy są tak głośne ?"
Nie wiem , a komu to przeszkadza ? Przecież Bańcurek i Ty zawsze nie zwracacie na nie uwagi .. 
"Bańcur może i nie ,ale Ja ... Ja się stresuje jak nic ! Myślałam ,że to zauważasz ,przecież mnie znasz .."
Psss.. Myślisz tylko o sobie ,a jak się na przykład  czuje Heniu ,co ? Przecież to jeszcze mniejsze i mniej rozumne zwierzątko ..
"Dobra ,nie ważne .. Przejdźmy do kolejnego pytania .Hmm..   Czemu między świętami bożonarodzeniowymi , a sylwestrem macie wolne od szkoły ?"
 Właśnie nie wiem , niby to plus ,ale gdyby nie to to bym nie musiała na te pytania odpowiadać ..
"Heh .. nie moja wina ,że jestem kotem i rzadko mogę z tobą pogadać .."
Teraz moja kolej na dwa pytania .
Jestem kotem ,nie odpowiem na pytania dotyczące ,np. Wielkanocy .. 
Ależ odpowiesz ,bo te pytania będą dotyczyły ciebie ..
Dlaczego w środku nocy miauczesz ,aż ktoś Cię nie zawoła do pokoju ?
Dlaczego rano jesteś taka miła dla Bańcurka ,a wieczorem się bijecie ?
"Hmm.. muszę odpowiadać ?"
Nie ,nie teraz ,ale masz u mnie dług ...


"A niech Ci będzie ...;/"
   

1 komentarz:

  1. Haha . :D
    Świetny post ! :)
    Wiem że przeciętny komentarz ale nie wiem co CI napisać .. :D

    OdpowiedzUsuń