Imię wzięło się znikąd , po prostu jak myśleliśmy nad imieniem dla niej to gdy nie miała imienia wołaliśmy do niej Kicia ,bo było wygodnie .No i tak zostało ,gdyż przecież łatwo jest powiedzieć do kota : "[..] Kici ,kici ,kici , Kicia ,Kicia , kici ,kici [...] "
To pierwsze zdjęcia Kici :D ----\/
| Leży na oknie |
| Dałam to zdjęcie żeby pokazać jaka była mała |
| Pyszczuś małej Kici |
| Pyszczuś Dużej Kici |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz